Pavel Kotlík

Osvětlovač, světelný designér a hlavní technik divadla PONEC.
Divadlu se věnuje od devadesátých let, kdy ze školy nenásilně přešel
k divadlu, nejprve jako divadelní technik. I proto se označuje za divadelníka
raději než za světelného designéra.  Mezi odbornou veřejností je znám jako
neúnavný tvůrce vizuálních kompozic na scéně – málokdo dokáže vytvářet a
nabarvit plochy a akcentovat detaily, tak jako on.
Světelné designy vytvořil například pro projekty s Jaro Viňarským –
Poslední krok vpred (oceněno ČTP 2006), Viliamem Dočolomanským ve Farmě
v jeskyni – inscenace Čekárna, Divadlo, Odtržení (ocenění ČTP 2016). Je
zakládajících členem skupiny VerTeDance – jmenujme projekty Tichomluva
(ocenění ČTP 2005), Simulante Bande, nebo Kolik váží vaše touha (ocenění ČTP
2012), a v roce 2012 získal cenu za světelný design pro představení „Found &
Lost” (VerTeDance a choreografka Charlotta Öfverholm). V posledních letech
tvořil mj. v divadle Archa s představitelem světové taneční avantgardy
Japoncem Minem Tanakou – Šťastný strom (2014), Destination of the Stone
(2016), Body (2017).
Aktuálně pracuje na projektech Obyčejní lidé, Guide nebo Švihla Terezy
Hradílkové (ocenění ČTP 2017). A v podstatě i divadla PONEC.